Naukowcy opracowali plan zamrożenia biegunów naszej planety za pomocą chemtrails

Kategorie: 

Źródło: Kadr z Youtube

Geoinżynieria, tak jak UFO, nie jest już wyłącznie dziwną teorią spiskową. Co węcej, słyszymy ostatnio o coraz większej ilości śmiałych planów wpływania na globalny klimat poprzez zwiększenie stopnia odbicia światła słonecznego, co najłatwiej osiągnąć poprzez planowane opryski. Najnowszy dziwaczny plan wymaga użycia 125 odrzutowców-tankowców do opryskania części ziemskiej atmosfery i zablokowania światła słonecznego.

 

Geoinżynieria to zespół środków i wpływów mających na celu aktywną zmianę warunków klimatycznych w lokalnym rejonie Ziemi lub na całej planecie w celu przeciwdziałania niepożądanym zmianom klimatycznym i uzyskania najbardziej komfortowych warunków życia i działalności gospodarczej na większości planety. Niektórzy eksperci ds. klimatu ostrzegali niedawno, że działalność człowieka spowodowała, że ​​globalne ocieplenie przekroczyło „punkt krytyczny”, sprawiając, że topnienie czap lodowych jest prawie nieuniknione.

 

Jednak nowe badanie prowadzone przez Wake Smitha z Yale University zaproponowało kontrowersyjny plan zamrożenia bieguna północnego i południowego i powstrzymania problemu. W tym celu naukowcy proponują rozpylanie w atmosferze mikroskopijnych cząstek aerozolu. Warto zauważyć, że istnieją teorie, że podobne technologie „chemtrail” zostały już wykorzystane potajemnie i że doprowadziły do ​​globalnych zmian klimatycznych, które teraz obserwujemy.

 

Cząstki te - głównie dwutlenek siarki - zostaną rozpylone w dwóch dużych obłokach na obu półkulach na wysokości około 43 000 stóp, gdzie będą dryfować w kierunku biegunów i rzucać na nie mały cień. To z kolei obniży temperaturę i zminimalizuje utratę lodu.

 

Aby osiągnąć ten cel, naukowcy proponują wykorzystanie floty 125 wojskowych tankowców powietrze-powietrze, które będą musiały wykonać 175 000 lotów rocznie. Jeśli to wszystko brzmi nieco podejrzanie, to nie tylko z powodu możliwych niezamierzonych konsekwencji rozpylania tak wielu cząstek w atmosferze, ale także z powodu logistyki związanej z uruchamianiem ponad 10 000 lotów każdego miesiąca.



 

Ocena: 

5
Średnio: 5 (1 vote)
Opublikował: admin
Portret użytkownika admin

Redaktor naczelny i założyciel portalu zmianynaziemi.pl a także innemedium.pl oraz wielu innych. Specjalizuje się w tematyce naukowej ze szczególnym uwzględnieniem zagrożeń dla świata. Zwolennik libertarianizmu co często wprost wynika z jego felietonów na tematy bieżące. Admina można również czytać na Twitterze   @lecterro


Komentarze

Portret użytkownika anthonyflip

Z biegiem czasu studiowałem

Z biegiem czasu studiowałem różne techniki, ale wolę odnosić informacje z wiarygodnych źródeł. Ostatnio moją fascynację urzekła tajemnicza sfera problemów pogodowych, która skłoniła mnie do zagłębienia się w jej mądrość. Natknąłem się na tę stronę https://www.meteoprog.pl/pl/ gdzie znalazłem informacje o prognozie pogody. Spójność rezonuje ze mną głęboko, poparta rosnącą reputacją.

Portret użytkownika makvitold

Rozumiejąc znaczenie

Rozumiejąc znaczenie rozwiązywania problemów klimatycznych, kluczowe staje się podjęcie proaktywnych kroków w zrozumieniu złożoności zawiłości pogodowych i wahań klimatu. Nasza zdolność do przyjęcia zmieniających się warunków środowiskowych zależy od tego poziomu wglądu. Bycie na bieżąco z lokalnymi prognozami pogodowymi oferuje wyraźne korzyści i regularnie polegam na https://icmmeteo.pl/18385/pila dla wiarygodnych informacji. Ten zasób pozwala mi przewidywać odcinki ciepłej pogody, co pozwala mi zoptymalizować zajęcia na świeżym powietrzu przy zachowaniu zarówno komfortu, jak i bezpieczeństwa.

Portret użytkownika 3plabc

Podejrzewam, że jak na razie

Podejrzewam, że jak na razie za szachownice na niebie największą odpowiedzialność ponosiła chciwość linii lotniczych i dostawców paliwa lotniczego. Latali na najbardziej ekonomicznym syfie, po którym smugi kondensacyjne zasnuwały niebo zakłócając naturalną cyrkulacje wody w atmosferze. Z moich obserwacji między innymi spowodowało to zanik chmur typu cirrus fibratus i cirrocumulus- popularnych chmur pierzastych i baranków. Paradoksem jest, iż kwestia paliw kopalnych i ich dostępności, sankcji, oraz cen w składach mocno rozwiała temat ochrony klimatu, czy zrównoważonej emisji. Temat deforestacji, czy akumulacji CO2 w lasach też gdzieś zanikł, chociaż z drugiej strony zabrakło CO2 dla przemysłu spożywczego... Hasło geoinżynieria, brzmi tak samo tragicznie, jak gospodarka centralnie-sterowana, a w skutkach w przypadku wprowadzenia, będzie bardziej spektakularna od pustych półek z końca PRL, gdy tylko ocet był w sklepach dostępny.

Portret użytkownika Q.

Jakość paliwa nie ma tu nic

Jakość paliwa nie ma tu nic do rzeczy gdyż ta musi być najwyższa aby latanie było niezawodne, bezpieczne i względnie tanie.. Kiepska benzyna o niskiej kaloryczności podnosi zużycie paliwa. A paliwo lotnicze to benzyna lekka - niskooktanowa (~60), której samochodowe silniki spalać nie mogą (mówię o paliwie do silników turbinowych, bo te tłokowe w lekkich samolotach spalają benzynę wysokooktanową "lepszą" niż do samochodów o liczbie oktanowej >110 , one mają silniki bardziej wysilone ze względu na innych charakter pracy). Smugi kondensacyjne jak sama nazwa wskazuje to kondensacja pary wodnej ze spalin na dużej wysokości gdzie temperatury są bardzo niskie ~40... -60*C.

Portret użytkownika Jaro93

Chemistral to cud

Chemistral to cud technologiczny, przyszłość wykladniczo rosnącej populacji.... do jej depopulacji, koegzystencji bądź postępu postepujacego upadku,... wiecie na szczescie te durnie tylko truja temat o chemistral i roli stacji TTA został wyczerpany przeze mnie dawno temu, na nasze szczęście debile w swojej rozumnej postaci są... debilami, anteny w niebo niosa tylko energie walowa, to owe stacje zrobia z niej... wszystko, i jak każda wielka siła niesie ze sobą odpowiedzialność

 

Fajnie, że dociekacie tematu jak "oni", dociekajcie w prostocie bo:

Kilka wysp ze stacja TTA i harrp po drugiej stronie, do tego kilka tankowcow z dodatkowymi stacjami TTA i przez kontynent można przeciągnąć fale 5,84 herca... z akomodowana moca wali... jakby to ująć: "na 6 hercach staje praca serca... bass morderca w cialo sie wkreca"

Piszecie o zagladach itp, fala tego typu wyludni kontynent w niecale 23 min (prędkość generowanej.fali zblizonej razy ilość fal potrzebnych do wygenerowania Vpp mocy potrzebnej / przez odległość) 

Problem? Tak... nikogo na danym terenie to wylaczy anteny końca kręgosłupa każdemu... więc nie chodzi o depopulacje, bynajmniej nie kompletna

Portret użytkownika Jaro93

Przeciez ten wasz Bóg każdej

Przeciez ten wasz Bóg każdej postaci bezsposrednio oddal nam wolna wole, i twór, z wielka mocą duchową do jego domu w systemie marketingowo monetarnej gosp... systemu kreacji nowego jutra, idz solo pod pociąg ziom i przekaz ze zje... tego nie przewidział

Portret użytkownika Medium

Chahahaha, potajemnie, ale

Chahahaha, potajemnie, ale cyrk!

istnieją teorie, że podobne technologie „chemtrail” zostały już wykorzystane potajemnie

Już dawno problem rozwiązano bez użycia samolotów wojskowych, a za pomocą maszyn lotnictwa cywilnego.

Niektóre trasy lotów prowadzą przez Arktykę, ale nad Antarktydą zdaje się latać nie można, przynajmniej bez pozwolenia.

Moim zdaniem zapowiada się jakaś wojenka o dostęp do biegunów i USA potrzebuje funduszy.

Portret użytkownika Q.

Sprawdź sobie proporcje

Sprawdź sobie proporcje surowcowe w ropie naftowej... Ile z m3 da się uzyskać oleju napędowego, benzyny zwykłej, ciężkiej, lekkiej, olejów, smarów, mazutu, asfaltu, gazu LPG itd. (czyli pozostałych węglowodorów wykorzystywanych do produkcji "plastiku") To poznasz odpowiedż na tą "zagadkę". Powiem tylko jedno - w ropie naftowej jest zaledwie 10...20% benzyny silnikowej.

Portret użytkownika spokoluz

w szczycie było ponad 200 tys

w szczycie było ponad 200 tys. lotów dziennie różnych samolotów pasażerskich na świcie - od małych do dużych a tu ma być 10 tys. lotów dużych samolotów do oprysków. Uśrednijmy - wychodzi ok 60 tys dużych samolotów dziennie a oni chca 1/6 tego wysyłac tylko nad oba bieguny . 60 tysi lotów , które są komercyjne na całym świecie , które zarabiają a ta 1/6 będzie tylko generować koszty - kto to ku..wa udźwignie ? Jest taki kraj co to udźwignie w paliwie bo ma go dużo i kosztem jest tylko jego wydobycie i przerób na naftę i to nawet sam  da radę zrobić jeśli chodzi o paliwo ale nie usrajmania i przydupasy  Smile

Słowian dobrej woli jest więcej - Słowiański WIEC, Słowiański ZEW , Słowiańsk DUCH , Słowiańska KREW - na pohybę .......

NoweFilmy i BacoLogia i corium.5v.pl

Strony

Skomentuj